Najčešća pitanja
KAKO SE REGISTRIRATI U VEZO COMMERCE WEB SHOP-U ? KAKO KUPOVATI I IZVRŠITI NARUDŽBU U VEZO COMMERCE WEB SHOP-U ? ŠTO AKO ZABORAVIM LOZINKU ? NA VAŠIM WEB STRANICAMA VIDJELA SAM PROIZVOD KOJI ME INTERESIRA,
ALI NEMA CJENU U VAŠEM WEB SHOPU-U. DA LI POSTOJI NAČIN DA IPAK KUPIM TRAŽENI PROIZVOD ? ZAŠTO JE NEKIM PROIZVODIMA ROK ISPORUKE ODMAH, A NEKIMA od 30 DO 60 DANA ?KAKO SE REGISTRIRATI U VEZO COMMERCE WEB SHOP?
Na naslovnoj stranici kliknite na link "Vezo klub" registracija koji se nalazi desno od ikone Web shop.
Ako već imate korisničko ime i lozinku, unesite ju u odgovarajuća polja,
a ako ste novi korisnik kliknite na crveni link registriraj se"ovdje" i unesite tražene podatke.
Kada ste unijeli sve tražene podatke kliknite na ikonu "pošalji"i Vi ste registrirani u "Vezo Klubu".
KAKO KUPOVATI I IZVRŠITI NARUDŽBU U VEZO COMMERCE WEB SHOP-U?
Nakon što ste se registrirali i prijavili na VEZO COMMERCE web shop-u možete početi slagati Vašu narudžbu.
Na lijevoj strani se nalazi popis kategorija i podkategorija.
Ulaskom u podkategoriju možete vidjeti sve proizvode koji se tamo nalaze.
Nakon što ste našli proizvod koji želite kupiti u polje količina unesite količinu koju želite kupiti.
Te kliknite na gumb na kojem je nacrtana košarica.
Kada ste napravili kupnju ušli ste u Vašu košaricu.
Ovdje možete vidjeti sve proizvode koje ste odlučili kupiti.
Ukoliko želite maknuti proizvod iz košarice, kliknite na gumb "obriši" koji se nalazi uz proizvod.
Ako želite promjeniti naručenu količinu proizvoda,
upišite u polje pokraj proizvoda koliku količinu želite i kliknite na gumb "obnovi".
Ako želite nastaviti kupovinu, kliknite na gumb "Nastavi kupovati".
Ukoliko želite završiti svoju kupovinu i kliknite gumb "završi".
Idući korak je izabrati način plaćanja (mogući načini plaćanja su navedeni u rubrici 4.Plaćanje)
i kliknuti na gumb "Nastavi naplatu" i na slijedećoj stranici kliknuti na gumb "Potvrdi narudžbu".
Vaša narudžba je na taj način zaprimljena i biti će dostavljena na vašu adresu u najkraćem mogućem roku.
ŠTO AKO ZABORAVIM LOZINKU?
U slučaju da ste zaboravili vašu lozinku, novu lozinku možete dobiti ako pratite slijedeće korake:
Kliknite na ikonu "
ZABORAVILI STE LOZINKU"koja se nalazi na lijevoj strani.
Unesite vaše korisničko ime i kliknite na gumb "Pošalji".
Vaša nova lozinka će vam biti poslana na e-mail.
Nova lozinka je jednokratna i prilikom prve registracije bit će je potrebno zamijeniti lozinkom po vašem izboru.
NA VAŠIM WEB STRANICAMA VIDJELA SAM PROIZVOD KOJI ME INTERESIRA, ALI GA NE MOGU PRONAĆI U VAŠEM WEB SHOP-U.
DA LI POSTOJI NAČIN DA IPAK KUPIM TRAŽENI PROIZVOD?
Svi proizvodi koji se nalaze u našoj ponudi mogu se kupiti i putem web shop-a.
Ukoliko se traženi proizvod trenutno ne nalazi u Vezo web shop-u.
Sve što je potrebno jest poslati upit na:
info@vezo.hr.
Javit ćemo Vam se u što kraćem roku i omogućiti kupnju željenog proizvoda u Vezo web shop-u.
ZAŠTO JE NEKIM PROIZVODIMA ROK ISPORUKE ODMAH A NEKIMA 5 DO 60 DANA?
Naš asortiman zaista je širok te ne postoji način da sve proizvode držimo na zalihi.
Proizvode koje imamo na zalihi mogu se dobiti odmah ako ih kupac sam preuzima.
U našim izložbeno-prodajnim salonima ili u centralnom skladištu.
Rok isporuke od 5 dana se odnosi na asortiman koji držimo na zalihi.
Rok isporuke od 30 do 60 dana imaju proizvodi koji se ne nalaze na zalihi već se za njih radi posebna narudžba prema Vašem zahtjevu.